Codegen wywala korki - roznicowo-prad.

Autor: Brunio (bruniUsun_at_poczta.onet_.pl)
Data: Mon 26 Jan 2004 - 18:55:32 MET

Witam ,
wiem ze duuuzo juz napisano tu o codeg...enach, i moze duzo prezczytalem
na ten temat na grupie, ale jednak nikt nie mial czegos takiego;
zasilacz Codegen serii 300xx 400W 12cmFan. Wyrzuca bezpiecznik glowny
(roznicowo-pradowy-30mA) zaraz po wlozeniu kabla do zasilacza (dokladnie
- tak). Wlacze bezpiecznik i od tej pory jest OK. Napiecia sa w normie.
To juz trzeci zasilacz wymieniany w sklepie i zawsze to samo (trzeci
gdyz w drugim trzeszczalo podczas obciazenia - ale nie o tym problemie
teraz) i zawsze ten sam model - moze czas zmienic stanowisko co do
modelu. Gdy mialem wersje z wylacznikiem moglem wylaczac zasilacz tymze
i nie dzialo sie nic. Dopiero jak odlaczylem/zalaczylem listwa
napiecie(+zero).
W serwisie mowia ze mam cos z instalcja w domu - moze i tak tylko dziwne
ze problem mam tylko z tym (modelem) zasilaczem. Pozniej ze to problem z
listwa (warystor) - ale bez listwy tez to samo. Moge miec jeszcze
wlaczony zasilacz do U na stale (ale jestem jakos dziwnie uparty i
chcialbym wylaczac sobie listwe np. na noc zeby mi sie nie schajczylo
wszstko doszczetnie (a moge liczyc na to z takim zasilaczem).
Moge jeszcze kupic inny zasilacz - i nie wykluczone ze tak to sie
skonczy; narazie jednak mam ten.
N a pierwszy rzut oka roznica z poprzednim zasilaczem jest w filtrze
zaraz za gniazdem zasilajacym. Moze to on. Podejrzewam przebicia do
zera; ale trzeci zasilacz z rzedu?!
Asus A7V333,Ati9000,128MB,baracudaIV-40GB, maxtor80G, LiteOn40125, 2xfan
i to wszystko
Pozdrawiam bruni