Re: Standardowa Konfiguracja...

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Mon 26 Jan 2004 - 18:54:21 MET

"Kobi" <kobi_7_7_7_at_go2.pl> wrote:

> Twierdzę, że będzie - _statystycznie_ - większy odsetek wadliwych
> płyt AsRock-a niż Epox-a - to, że się nie słyszy o szczególnie
> wysokiej padliwości AsRock-a to dzięki temu, że nie sprzedaje się
> ich tak duzo (logiczne).

Na jakiej podstawie twierdzisz, ze ASrocka "nie sprzedaje sie tak duzo"?

Jestem gotowy postawic znaczna sume na to, ze plyty ASrocka sprzedaja sie
lepiej niz Epox'a.

Chcesz sie zalozyc? Z gory Ci mowie, ze przegrasz.

To byla kwestia fabryki na Wegrzech...

--
Krzysiek Szczepanek
"Taken by surprise stigmatized by the things I've seen with my own eyes,