Dzieki

Autor: Brunio (bruniUsun_at_poczta.onet_.pl)
Data: Mon 26 Jan 2004 - 20:26:08 MET

Serdeczne dzieki, widze ze nie mam co zawracac glowy serwisowi i musze
rzeczywiscie "przebadac" instalacje. Juz myslalem o wylaczeniu
wszystkich urzadzen i sprawdzeniu. Jeszcze wezme zasilacz do innego
bloku i sprawdze tam co sie bedzie dzialo. Ale rzeczywiscie cos sie
dzieje u mnie. Chociaz tyle dobrze ze to ten model zasilacza ujawnil ten
stan rzeczy. (Gdyz tak jak pisalem to juz trzeci taki sam zasilacz
chocia raz wymienialem z innego powodu). Trzy poprzednie zasilacze
pracowaly zawsze bez problemu. No coz - jak to gdzies ktos napisal na
newsie - Codegen sie strasznie skiepscil.
6lat tu mieszkam i zawsze wszystko bylo OK, albo nie wiedzialem ze jest zle.
Jeszcze raz serdeczne dzieki
bruni