Re: Standardowa Konfiguracja...

Autor: stefe (stefe_at_wpKASUJTO.pl)
Data: Mon 26 Jan 2004 - 18:44:51 MET

Dnia 2004-01-26 18:25, Kobi napisał(a):

> Zauważ, że to samo mogę powiedzieć o Tobie z mojej strony [...]

Nigdzie nie napisalem, ze dyski WD sa slabe, Ty natomiast caly czas
wpierasz, ze IBM robi slabe HD, a wnioskujesz to po serii DTLA z przed
kilku lat i porownujesz WDJB to starszego modelu IBM (a ten i tak
niewiele odbiegal osiagami od WD) chociaz nie o takim mowa w tym watku.
I ocenilem stan twojej wiedzy po stwierdzeniu, ze pierwszy raz slyszysz
o takich HD... i odrazu wydales wyrok... niewarto. Aha i dlatego, ze na
tej grupie nie psize sie o nich.

Poza tym... nie mialem i nie mam zamiaru udowadniac Tobie (popierajac to
jakimis benchmarkami) wyzszosci HD IBM nad WD czy odwrotnie...
zaproponowalem taki HD bo jego kultura pracy jest o niebo wyzsza niz
dyskow WD, a osiagi sa porownywalne. To, ze Ty nie potrafisz tego
zrozumiec i caly czas czepiasz sie tego to naprawde nie jest moja wina.

A co do kultury... napisalem slowo "gowniane" tylko dlatego, ze
wywnioskowalem z twojego tonu taka opinie o moich sugestiach.

--
Pozdrawiam *stefe*
*GG* 1343214 *ICQ* 153770834