Re: Standardowa Konfiguracja...

Autor: Kobi (kobi_7_7_7_at_go2.pl)
Data: Mon 26 Jan 2004 - 18:25:04 MET

Użytkownik "stefe" <stefe_at_wpKASUJTO.pl> napisał w wiadomości

> Nie irytuje sie, bo nie mam czym/kim... ale za to smieszy mnie uparte
> twierdzenie... tego co twierdzisz.
> To, ze Ty nie masz pojecia o takich HD nie znaczy, ze inni nie maja.
> Wiec proponuje zostan przy tym co uwazasz za sluszne i nie posadzaj
> innych o gowniane rady.
Zauważ, że to samo mogę powiedzieć o Tobie z mojej strony - poza tym
dałeś wyraz swojej irytacji w poprzenim poście. Wydaje Ci się, że wiesz
co powiem. A jeśli śmieszy Cię moje twierdzenie to samo mogę powiedzieć
o Twoim - ja troszeczkę inaczej patrzę na ten sprzęt niż ty i wcale nie
musimy się z sobą zgadzać - to nie jest kącik "wzajemnej adoracji".
Wysuwasz błędne wnioski - ja tak samo mogę powiedzieć - "nie masz
pojęcia o takich czy siakich HD" - i.. racja leży po środku. Po prostu
wypowiedziałem moje zdanie na ten temat - a to też chyba mi WOLNO! Ba -
nawet wolno mi powiedzieć, że ta rada "była do bani". I są lepsze
rozwiązania - "kup kontroler SCSI i dysk(i) SCSI 15000RPM - będziesz
miał szybkość" (żart) - ktoś inny powie cena... jeszcze ktoś inny...
hałas.. a komuś zależy TYLKO na szybkości i dla niego taka rada będzie
odpowiednia.
Zostanę przy tym co uważam za słuszne (bo ta dyskusja wiele nowego nie
wniosła do tego co juz wiedziałem).

Poza tym trochę kultury - nie wspomniałem o "gównianych" radach, nie
oceniaj stanu mojej wiedzy bo nie wiesz wiele na ten temat.
A to uparcie świadczy o pewnym stopniu przekonania o swoich poglądach -
i ja uważam, że to dobrze - ty też uparty jesteś i nic tego nie może
zmienić. Gdybyś mnie zasypał argumentami, które naprawdę by mnie
przekonały (na których głównie mi zależy) - co innego.

Pozdrawiam
Kobi

--
*** Epox 8RDA3I / Duron 800_at_1000MHz 125MHz FSB @ 1.75V ***
** TwinMOS 256MB 333MHz 6-2-2-2 / Chieftec HPC-360-202 ***