Re: Standardowa Konfiguracja...

Autor: Kobi (kobi_7_7_7_at_go2.pl)
Data: Tue 27 Jan 2004 - 01:28:10 MET

Użytkownik "stefe" <stefe_at_wpKASUJTO.pl> napisał w wiadomości

> Nigdzie nie napisalem, ze dyski WD sa slabe, Ty natomiast caly czas
> wpierasz, ze IBM robi slabe HD
Gdzie tak napisałem?

> a wnioskujesz to po serii DTLA z przed kilku lat [...]
Wtedy to też były najszybsze dyski i tak się posypały - mam prawo
stracić zaufanie do takiej firmy i niech to do Ciebie wreszcie dotrze.

> i odrazu wydales wyrok... niewarto.
Stwierdziłem, że _bardziej warto_ WD - a nie, że nie warto IBM/Hitachi.
Zdanie "lepiej/wziąłbym WD"

> i dlatego, ze na tej grupie nie psize sie o nich.
To jest pewien wyznacznik - jeśli dla Ciebie nie znaczy nic nie mamy o
czym dyskutować.

> Poza tym... nie mialem i nie mam zamiaru udowadniac Tobie (popierajac
> to jakimis benchmarkami) wyzszosci HD IBM nad WD czy odwrotnie...
> zaproponowalem taki HD bo jego kultura pracy jest o niebo wyzsza niz
> dyskow WD, a osiagi sa porownywalne. To, ze Ty nie potrafisz tego
> zrozumiec i caly czas czepiasz sie tego to naprawde nie jest moja
> wina.
No właśnie - i bez udowadniania również stwierdziłeś, że IBM jest "o
niebo" lepszy od WD! TWOJE zdanie - ja się z nim nie zgadzam! Moja
sprawa co o tym myśle. Poza tym zbyt często przekręcasz to co napiszę -
tego bardzo nie lubię. I dlatego EOT. Ciekawe co zrobi Pasterz...

> A co do kultury... napisalem slowo "gowniane" tylko dlatego, ze
> wywnioskowalem z twojego tonu taka opinie o moich sugestiach.
Skoro tak wnioskowałeś to tym bardziej brak Ci kultury.

Kobi

--
*** Epox 8RDA3I / Duron 800_at_1000MHz 125MHz FSB @ 1.75V ***
** TwinMOS 256MB 333MHz 6-2-2-2 / Chieftec HPC-360-202 ***