Re: Standardowa Konfiguracja...

Autor: Kobi (kobi_7_7_7_at_go2.pl)
Data: Mon 26 Jan 2004 - 10:27:56 MET

Użytkownik "GLide" <glide_at_terramail.pl> napisał w wiadomości

> A twierdzisz, ze _bedzie_? Wrozem jakims jeestes??? Dotychczas nie
> slyszalem na temat ich szczegolnie wysokiej padliwosci, ale moze to
> wina tutejszego klimatu...
Twierdzę, że będzie - _statystycznie_ - większy odsetek wadliwych płyt
AsRock-a niż Epox-a - to, że się nie słyszy o szczególnie wysokiej
padliwości AsRock-a to dzięki temu, że nie sprzedaje się ich tak duzo
(logiczne). Z tym, że Asrock to i tak lepsze rozwiązanie (moim zdaniem)
niż jakiś Clayton / Matsonic / Mercury.

> Dlatego wlasnie ze ludzie lubia genaralizowac, i na podstawie
> padliwosci jakiegos tam modelu IBM (pewenie nie wszyscy zadali sobie
> trud skojarzenia faktu, ze pada konkretna seria) mowia ze IBM jest
> fe...
Zdałem sobie sprawę z tego, że była to konkretna seria. Ale mam chyba
prawo stracić zaufanie do _wielkiego koncernu_ który, mimo że raz, tak
spartolił _praktycznie_ całą serię dysków. Takie numery nie powinny się
zdarzać firmie pokroju IBM-a.

> Mowisz jednak jakbys za najlepszy sprzet uznawal ten
> najpopularniejszy. Nie zapomnij, ze istnieje cos takiego jak
> marketing, dystrybucja itd.
Znowu nie doczytałeś - najlepszy pod względem zarówno jakości _i_ ceny.
I niewątpliwie wszystkie firmy (szanujące się) mają specjalistów od
marketingu etc etc. A nawet - dla Ciebie ta popularność nic nie znaczy?

> A ja sobie w serwie osiedlowym trzymam IBMa - siedzi w szufladzie bo
> miejsca juz dla niego nie bylo, grzeje sie jak glupi i nie ma zamiaru
> pasc. Dobic go mlotkiem bo psuje statystyki? Chyba nie bo w przypadku
> DJNA jego zachowanie jest po prostu w normie.
Wtedy zniszczyłbyś tą statystykę :) Nie wiesz, że wśród zdarzeń losowych
nie może wystąpić 100% wystąpienie jednego z nich ? - pewność ;) no
chyba, że uzna się tylko jedno :) - ale to już nie jest statystyka :>

Poza tym - miejmy jedynie nadzieję, że ta dyskusja coś wniesie - wcale
nie oznacza to przekonanie jednej ze stron ;). Być może faktycznie nie
mam zaufania do dysków IBM-a - i właśnie ze względu na to _potknięcie_
(jakże efektowne). Mimo to nie aprzeczam, że dyski IBM-a mogą być lepsze
niż konkurencja. Historia pokazuje, że zazwyczaj producent zyskuje
pierwszeństwo kiedy wypuści nowy sprzęt.. traci je kiedy zrobi to
konkurencja :)

> Pozdrawiam
> GLide
ja również
Kobi

--
*** Epox 8RDA3I / Duron 800_at_1000MHz 125MHz FSB @ 1.75V ***
** TwinMOS 256MB 333MHz 6-2-2-2 / Chieftec HPC-360-202 ***