Re: Standardowa Konfiguracja...

Autor: GLide (glide_at_terramail.pl)
Data: Sun 25 Jan 2004 - 23:38:19 MET

On Sat, 24 Jan 2004 18:07:05 +0100, "Kobi" <kobi_7_7_7_at_go2.pl> wrote:

>Chyba nie twierdzisz, ze statystycznie bedzie mniej wadliwych plyt
>Asrock-a?
A twierdzisz, ze _bedzie_? Wrozem jakims jeestes??? Dotychczas nie
slyszalem na temat ich szczegolnie wysokiej padliwosci, ale moze to
wina tutejszego klimatu...

>Nie generalizuje - nigdy nie powiem, ze jakis konkretny produkt jest
>zawsze zly. Chodzi glównie o statystyki. Powiedz mi - czemu w wiekszosci
>sklepów nie sprzedaje sie Hitachi/IBM-a? Dlaczego nie czesto slyszy sie
>aby ktos polecal ten sprzet? Oczywiscie - mozna kupic
Dlatego wlasnie ze ludzie lubia genaralizowac, i na podstawie
padliwosci jakiegos tam modelu IBM (pewenie nie wszyscy zadali sobie
trud skojarzenia faktu, ze pada konkretna seria) mowia ze IBM jest
fe...

>ludzi je reklamowalo, mialo z nimi problemy. A ze ktos poprosil o
>doradzenie mu w kupnie komputera to chyba lepiej polecic mu jak
>najlepszy sprzet w danym przedziale cenowym.
Mowisz jednak jakbys za najlepszy sprzet uznawal ten
najpopularniejszy. Nie zapomnij, ze istnieje cos takiego jak
marketing, dystrybucja itd.

A ja sobie w serwie osiedlowym trzymam IBMa - siedzi w szufladzie bo
miejsca juz dla niego nie bylo, grzeje sie jak glupi i nie ma zamiaru
pasc. Dobic go mlotkiem bo psuje statystyki? Chyba nie bo w przypadku
DJNA jego zachowanie jest po prostu w normie.

I tak sobie mozna rozmawiac o markach, modelach i konkretnych
statystykach.

Pozdrawiam
GLide