Re: Standardowa Konfiguracja...

Autor: GLide (glide_at_terramail.pl)
Data: Wed 28 Jan 2004 - 03:22:23 MET

On Mon, 26 Jan 2004 10:27:56 +0100, "Kobi" <kobi_7_7_7_at_go2.pl> wrote:

>Twierdzę, że będzie - _statystycznie_ - większy odsetek wadliwych płyt
>AsRock-a niż Epox-a - to, że się nie słyszy o szczególnie wysokiej
8-0 Ty jednak jestes wrozem!!! To moze pogadajmy o totku???

>padliwości AsRock-a to dzięki temu, że nie sprzedaje się ich tak duzo
A mi sie wydawalo inaczej...

>(logiczne). Z tym, że Asrock to i tak lepsze rozwiązanie (moim zdaniem)
>niż jakiś Clayton / Matsonic / Mercury.
Przynajmniej tu IMO masz racje.

>Zdałem sobie sprawę z tego, że była to konkretna seria. Ale mam chyba
>prawo stracić zaufanie do _wielkiego koncernu_ który, mimo że raz, tak
>spartolił _praktycznie_ całą serię dysków. Takie numery nie powinny się
>zdarzać firmie pokroju IBM-a.
Na tej zasadzie powinienes stronic od Abita, Fujitsu (takze 2.5) itd.

>Znowu nie doczytałeś - najlepszy pod względem zarówno jakości _i_ ceny.
Sporo tego teraz jest... :->

>I niewątpliwie wszystkie firmy (szanujące się) mają specjalistów od
>marketingu etc etc. A nawet - dla Ciebie ta popularność nic nie znaczy?
Wiesz... czasem ta popularnosc bywa bardzo zludnym zjawiskiem.

>Wtedy zniszczyłbyś tą statystykę :) Nie wiesz, że wśród zdarzeń losowych
>nie może wystąpić 100% wystąpienie jednego z nich ? - pewność ;) no
>chyba, że uzna się tylko jedno :) - ale to już nie jest statystyka :>
Nie nie zniszczyl bym. Jeden dysk? Kropla w morzu :->

>nie oznacza to przekonanie jednej ze stron ;). Być może faktycznie nie
>mam zaufania do dysków IBM-a - i właśnie ze względu na to _potknięcie_
>(jakże efektowne). Mimo to nie aprzeczam, że dyski IBM-a mogą być lepsze
A co tam Panie w sprawie Abita? Calkiem ladne kwiatki kiedys udawalo
im sie sadzic. :->

>niż konkurencja. Historia pokazuje, że zazwyczaj producent zyskuje
>pierwszeństwo kiedy wypuści nowy sprzęt.. traci je kiedy zrobi to
>konkurencja :)
No coz... Standardowa konkurencja rynkowa...

Pozdrawiam
GLide

PS. Niestety dopiero dzis - niestety praca mnie dopadla.