HP 3820 a tusz

Autor: MAX (max_kr[nospam___)
Data: Sun 25 Jan 2004 - 18:21:23 MET

Cześć!

Mam od paru miesięcy drukarkę HP 3820. W ogóle nie drukowałem nic w kolorze,
a skończył mi się kolorowy tusz (mam włączoną opcję druk tylko w czerni).
Dostęp do drukarki innych osób jest wykluczony.

O co może chodzić?

Nie wiem czy dobrze zauważyłem, ale przy uruchomianiu drukarki (tuż przed
drukowaniem) głowice są czyszczone i potem widać ślady kolorowego tuszu na
gąbce pod miejscem gdzie parkują głowice. Czy to ma tak wyglądać? Czy
producent tak skonstruował drukarkę, żeby niszczyła tusz? Przecież to
oznacza, że drukarka dosłownie wypluła mi 200złotych - kupiłem oryginalną
nową głowicę.

MAX