Re: HP 3820 a tusz

Autor: Jacek (ja_at_hotmail.com)
Data: Mon 26 Jan 2004 - 00:40:20 MET

> Mam od paru miesiecy drukarke HP 3820. W ogóle nie drukowalem nic w
> kolorze, a skonczyl mi sie kolorowy tusz (mam wlączoną opcje druk
> tylko w czerni). Dostep do drukarki innych osób jest wykluczony.

witam

dwie rzeczy. po pierwsze wyjmij kolorowy tusz
i przyloz go na 1-2 minuty do chusteczki higienicznej -
sprawdzisz posrednio czy kolorowe atramenty fizycznie sa
w kartridzu. po drugie wez przyrzad do odciagania tuszu
(mam nadzieje ze masz - daja takie cos w zestawach do
ponownego uzupelniania - kawal plastiku do ktorego
mozna wcisnac kartridz) i odciagnij strzykawka 1 cm3 tuszu
(mieszaniny 3 tuszow). glowica powinna zaczac drukowac.

trudno uwierzyc zeby kolorowy tusz wsiakl caly w gabke
podczas parkowania glowicy - tego tuszu naprawde troche jest
i nawet pomimo tego, iz oryginalne tusze napelniane sa tylko
do polowy - nie tak latwo je szybko zuzyc :)

z drugiej strony oryginalne tusze (przynajmniej do HP)
moga bardzo dlugo stac nie uzywane (mowa oczywiscie
o otwartych i choc raz uzytych) i raczej nie grozi
im wyschniecie (z moich doswiadczen - 3 miesiace
i zadnych brakow po rozpoczeciu drukowania), stad ciekaw jestem,
jaki jest rzeczywisty powod problemow u ciebie.

pozdrawiam

jaco

ps. pomimo zmieniajacego sie wskaznika poziomu tuszu,
moze trafil ci sie po prostu jakis felerny egzemplarz -
po prostu pusty ??? czy kiedykolwiek drukowales
cos nim w kolorze? moze chociaz jakis test???