Re: HP 3820 a tusz

Autor: Marco (notrue_at_interia.pl)
Data: Sat 24 Jan 2004 - 19:45:52 MET

Użytkownik "MAX" <max_kr[nospam___]@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Cześć!
>
> Mam od paru miesięcy drukarkę HP 3820. W ogóle nie drukowałem nic w
kolorze,
> a skończył mi się kolorowy tusz (mam włączoną opcję druk tylko w
czerni).
> Dostęp do drukarki innych osób jest wykluczony.
>
> O co może chodzić?

Ale nic nie możesz w kolorze wydrukować, czy sprawdzałeś tylko w "pokaż
poziomy tuszu"?
Bo te wskaźniki często nawalają jak zauważyłem i mają się nijak do stanu
faktycznego.
A jeśli nic nie możesz wydrukować to pewnie tusz Ci wysechł - tego tuszu
jest naprawdę wiele i nie podejrzewam, żeby przy czyszczeniu głowic aż
tyle go wypłynęło. Mam tą drukarkę i jej wydajność jest naprawdę spora i
nie zauważyłem żadnych podobnych objawów jak Twoje.