Re: HP 930c a tusz

Autor: archie (archie.am_at_ANTYSPAMwp.pl)
Data: Mon 26 Jan 2004 - 20:06:01 MET

Użytkownik "MAX" <max_kr[nospam___]@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Mam od paru miesięcy drukarkę HP 3820. W ogóle nie drukowałem nic w
kolorze,
> a skończył mi się kolorowy tusz (mam włączoną opcję druk tylko w czerni).
> Dostęp do drukarki innych osób jest wykluczony.

Widze że ta przypadłość jest wspólna dla wszystkich modeli HP. Bardzo dawno
temu było na grupie o tym przypadku, że pomimo włączenia opcji "tylko czerń"
zużywany był jednocześnie kolor. Można to łatwo sprawdzić przy wyczerpanym
naboju czarnym gdy drukarka zacznie drukować bliżej niesprecyzowanym kolorem
podobnym do czarnego. Najlepiej jak by jeden z kolorów w głowicy też się
skończył. Wtedy wszystko widać jak na dłoni. Można też zamoczyć wydrukowaną
kartkę. Rozmyje się tusz kolorowy, a czarny zostanie.
Jest to wina sterownika i nie do końca wiadomo czy jest to zrobione celowo
aby wyłudzić sprzedaż nabojów, bo jednak w pewnych przypadkach sterownik się
słucha i drukuje jak laserówka tylko i wyłącznie czarnym kolorem.
Jak na razie u mnie sterownik działa prawidłowo przy włączonym +"druk w
skali szarości" +"tylko w czerni" -"automatyczne polepszanie obrazu" .