Re: HP 3820 a tusz

Autor: Maly (czerstwyroman_at_op.pl)
Data: Sun 25 Jan 2004 - 19:08:45 MET

Użytkownik "MAX" <max_kr[nospam___]@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Nie wiem czy dobrze zauważyłem, ale przy uruchomianiu drukarki (tuż przed
> drukowaniem) głowice są czyszczone i potem widać ślady kolorowego tuszu na
> gąbce pod miejscem gdzie parkują głowice. Czy to ma tak wyglądać? Czy
> producent tak skonstruował drukarkę, żeby niszczyła tusz? Przecież to
> oznacza, że drukarka dosłownie wypluła mi 200złotych - kupiłem oryginalną
> nową głowicę.

Może Ci wyschła głowica przez to, że jej nie używałeś. Kupiłem kiedyś
kardridż kolorowy, druknąłem ze 2 razy i nie używałem koloru przez parę
tygodni. Po tym czasie nie mogłem już nic wydrukować. Próbowałem moczenia,
ale reaktywowałem tylko 2 kolory (bez żółtego). Nie zamierzam już więcej
kupić kolorowego kardridża:)

--
pozdro
maly