Zasilacz ATX do 400-450 PLN - Jaki ??

Autor: Patefoniq (spam_tutaj_at_interia.pl)
Data: Sun 25 Jan 2004 - 17:48:30 MET

Witam!
Wiem, ze temat sie przewala, ale dysponuje niestety tylko taka gotowka,
a czytam wszystkie Wasze posty i nikt jeszcze takiego pytania nie zadal.
Chodzi mi o to jaki zasilacz polecacie w cenie 400-450 PLN?

Moja konfiguracja:

ECS K7VTA3 v3.1
AMD Athlon XP 1600+
Wiatrak na proca - jakis colorful (miedziak) cos ok. 4200-4400 rpm
RAM 512MB DDR 266
GF3 Ti450 GS 64MB 4.0 ns (226_at_501)
HDD1 Maxtor 7200 rpm
HDD2 Seagate 5400 rpm
SB Audigy (nie wiem ile to pradu zre)
CD-ROM (Teac)
CD-RW (LG)
LAN Realtek
Skaner (USB)
Aparat FOTO (USB)
Neo+ (USB)
Mysz Logitech optical (USB, ale podlaczona do PS/2)
Klawa jakas BTC multimedialna - 9000 (model taki)

Bynajmniej nie chodzi tu o jakis lansig, opisuje to, gdyz czytam Wasze
posty i wiem, ze kazda pierdola ma jakis pobor mocy, a potrzebuje dobrac
optymalny zasilacz. Niestety moj (300W jakis low-end)na 12V daje mi
13,68V, wiec raczej szybka zmiana by sie przydala.
Dzieki z gory za pomoc ;)

--
Pozdrawiam
Piotr Paszkowski