Re: Zasilacz ATX do 400-450 PLN - Jaki ??

Autor: Coroner (coroner_at_microtech.pl)
Data: Tue 27 Jan 2004 - 13:36:07 MET

Witaj Patefoniq,

Do tej konfiguracji nie ma sensu kupowac 400W zasilacza, ale jak sie
upierasz to polecam FSP 400 W (ok. 400zl).

Na tomshardware wyciagneli z niego ok. 512W w czasie testow :)

Ja kupilem, uzywam i nie mam zadnych problemow.
W tej chwili moja konfiguracja to:

Athlon 1700XP @ 2600XP
Radeon 9700 Pro
1xWD Caviar 180GB SE,
1xWD Caviar 200GB SE,
1xWD CAVIAR 120GB SE,
2xSAMSUNG 60GB
Chaintech na nforce 2
SB Live 5.1
CDRW Lite-on
+niezbedna reszta.

Dla Twojej konfiguracji polecalbym zasilacz FSP 300W (albo np.
zasilacze Fortrona sprzedawane pod marka Modecom - znajdziesz je m.i.n
na komputroniku)

--
Pozdrowienia,
 Coroner                            mailto:coroner_at_microtech.pl