Re: Zasilacz ATX do 400-450 PLN - Jaki ??

Autor: Patefoniq (spam_tutaj_at_interia.pl)
Data: Wed 28 Jan 2004 - 12:51:48 MET

"Patefoniq" <spam_tutaj_at_interia.pl> wrote in message
> Witam!
> Wiem, ze temat sie przewala, ale dysponuje niestety tylko taka
gotowka,
> a czytam wszystkie Wasze posty i nikt jeszcze takiego pytania nie
zadal.
> Chodzi mi o to jaki zasilacz polecacie w cenie 400-450 PLN?
>
> Moja konfiguracja:
>
> ECS K7VTA3 v3.1
> AMD Athlon XP 1600+
> Wiatrak na proca - jakis colorful (miedziak) cos ok. 4200-4400 rpm
> RAM 512MB DDR 266
> GF3 Ti450 GS 64MB 4.0 ns (226_at_501)
> [...]

Tak jak juz pisalem mam dylemat, ktory zasilacz wybrac:
=> Enermax (EG365AX-VE 353W PFC FMA)
czy
=> Chieftec (HPC-420-302-DF 420W PFC)

http://www.tomshardware.pl/howto/20021021/powersupplies-07.html
tu sa wyniki testow, teoretycznie i nieznacznie lepszy jest w/g niego
enermax, ale znowu duzo osob uzywa chieftec'a i sa one zadowolone oraz
go chwala. W/g powyzszego, chieftec ma lepsza moc maksymalna, ale
wspolczynnik mocy ma nizszy i to o duzo. Na poziom halasu nie zwracam
uwagi bo w kompie mam 2x hdd po 7200 rpm i wogole duzo szumu robi to
pudlo, wiec mnie to nie razi. W takim wypadku juz nie wiem czym sie
kierowac, czy wspolczynnikiem, czy moca maksymalna. Poradzcie cos,
prosze.

--
Pozdrawiam
Piotr Paszkowski