Re: Zasilacz ATX do 400-450 PLN - Jaki ??

Autor: Patefoniq (spam_tutaj_at_interia.pl)
Data: Mon 26 Jan 2004 - 12:25:54 MET

"Patefoniq" <spam_tutaj_at_interia.pl> wrote in message
> Witam!
> Wiem, ze temat sie przewala, ale dysponuje niestety tylko taka
gotowka,
> a czytam wszystkie Wasze posty i nikt jeszcze takiego pytania nie
zadal.
> Chodzi mi o to jaki zasilacz polecacie w cenie 400-450 PLN?
>
> Moja konfiguracja:
>
> ECS K7VTA3 v3.1
> AMD Athlon XP 1600+
> Wiatrak na proca - jakis colorful (miedziak) cos ok. 4200-4400 rpm
> RAM 512MB DDR 266
> GF3 Ti450 GS 64MB 4.0 ns (226_at_501)
> [...]

Dodam, ze szukalem jakis zasilaczy na stronach i jestem bezradny.
Powiedzcie, gdzie w Lodzi moge kupic takowy zasilacz? Przeszukalem mase
serwisow i nic. Jedyne co znalazlem, to ACT, ktore oferuje obudowe
Antec'a za jedyne odpowiednio 700 i 900 zlotych :O. Tosz to chora
cena... Pomozcie, bo moj zasilacz mi wykonczy peceta ;)

--
Pozdrawiam
Piotr Paszkowski