Re: Czas sie przestawia

Autor: szpon (szpon_at_nospam-gazeta.pl)
Data: Sun 25 Jan 2004 - 17:43:10 MET

Niejaki(a): Oktan z adresu <oktawiusz.s_at_wp.pl> napisał(a):
> Witam.
> Posiadam plyte K7S5A rev 3.1 z systemem Xp. Problem polega na
> tym, ze ciagle przestawia mi sie godzina w systemie. Moze powiedziec
> czym to jest spowodowane?

Prawdopodobnie po restarcie resetują Ci się ustawienia BIOSu (zflashuj
go na CheepoBIOS). Jeżeli BIOS się nie resetuje, to masz źle ustawioną
strefę czasową w Windowsie i XP'ek synchronizuje Ci błędnie czas. Ew.
masz padniętą baterię.

--
Piotr Slawinski
[ http://LISAv2.glt.pl ] - 6.12.2003 v2.0.1/202 beta