Re: [NO-SPAM] Pomoz innym i sobie !!!

Autor: yezooz (green_yo_at_wp.pl)
Data: Sun 25 Jan 2004 - 15:30:05 MET

On Sun, 25 Jan 2004 15:07:33 +0100, Rafał Bartoszak <sprocket_at_sys.pl>
wrote:

>On Sun, 25 Jan 2004 14:53:42 +0100, yezooz wrote:
>
>[...]
>
>A Ty chyba sobie nie wyobrażasz, że ktoś wyśle Ci własne pieniądze, na
>podstawie mętnych obietnic lepszej przyszłości.
>
>Są dwie możliwości: jesteś naciągaczem lub naiwniakiem..

Jesli sa tylko te dwie to raczej ta druga opcja.
Moje dane znajduja sie juz na stronie jezeli to poprawi komus humor.
Poki co same wrzuty ze wszystkich stron, ale bede twardy, zdaje sobie
sprawe ze wszelkie inicjatywy spoleczne sa u nas ciezkie do
przeforsowania. Zobaczymy jak bedzie tym razem...