Re: [NO-SPAM] Pomoz innym i sobie !!!

Autor: Rafał Bartoszak (sprocket_at_sys.pl)
Data: Mon 26 Jan 2004 - 09:12:47 MET

On Sun, 25 Jan 2004 15:30:05 +0100, yezooz wrote:

[...]
> Jesli sa tylko te dwie to raczej ta druga opcja.
> Moje dane znajduja sie juz na stronie jezeli to poprawi komus humor.
> Poki co same wrzuty ze wszystkich stron, ale bede twardy, zdaje sobie
> sprawe ze wszelkie inicjatywy spoleczne sa u nas ciezkie do
> przeforsowania. Zobaczymy jak bedzie tym razem...

macminer nalał Ci trochę oleju (mam nadzieję), to Ci jeszcze trochę
konstruktywnej krytyki dołożę:

Sam obecnie prowadzę podobny projekt, z tym że to ma być intranet.
Koszty samych serwerów to 38 000 netto + szafa + switche itp.... Do tego
Polpak T 2Mb/s + wynagrodzenie moje i kolegi (my nie narzekamy, ciekawe
czy błoby Cię stać ;) ). Duża częś kosztów jest ukrytych, ponieważ
robimy to dla innego podmiotu gospodarczego, który ma własnych
księgowych, prawników, informatyków, którym płaci. Jak system ruszy,
pojawią się koszty związane z jego utrzymaniem.

To są drogie sprawy, moim zdaniem bez 100 000 PLN nie masz rzucać się na
stworzenie i wdrożenie czegoś sensownego. No chyba, że robisz wszystko
sam na jakimś pseudosprzęcie....

Jesteś młody i masz pomysł - to dobrze. Ale zakładsz, że wszyscy ludzie
są dobrzy i najwyżej cenią dobro wspólne. A to gruby błąd.

pozdro...

[ |>|>|> sprocket                                 ]
[ Rafał Bartoszak                 sprocket_at_sys.pl ]
...i dlatego Kartagina musi zostać zniszczona...!!!