Re: Athlon 2400 czy Barton 2500?

Autor: fv (fake_at_cybax.com)
Data: Sun 25 Jan 2004 - 15:32:50 MET

neelix claimed:
> Użytkownik "fv" <fake_at_cybax.com> napisał w wiadomości
> Wystarczy... do czego? Chyba nie da się wstawić P4?

No nie, ale to dobra płyta i jej wymiana nie ma dużego sensu imho.

> Jest przelicznik na MHz, ale teraz nie pamiętam zależności.

Przelicznik ? Że dzielisz PR/X i wiesz ile ma mhz ? Przecież PR ustalają
marketingowcy...

> Oczywiście chodzi o kompresję.

Niestety na tym polu P4 rządzi absolutnie a PR wogóle nie ma sensu.
Athlon z 2GHz pracuje tutaj prawie tak samo jak P4 2.0GHz (mając rating
2400+).

--
 :: http://www.stringi.com/viper/ ::