Re: [NO-SPAM] Pomoz innym i sobie !!!

Autor: Krupi (krupinews_at_wytnij-toto.o2.pl)
Data: Sun 25 Jan 2004 - 16:12:55 MET

Sun, 25 Jan 2004 15:30:05 +0100, na pl.comp.pecet, yezooz napisal(a):

> Jesli sa tylko te dwie to raczej ta druga opcja.

Mam spore watpliwosci !!!

> Moje dane znajduja sie juz na stronie jezeli to poprawi komus humor.

Nie chodzi o czyjs humor tylko o minimum przyzwoitosci i odpowiedzialnosci.

> Poki co same wrzuty ze wszystkich stron, ale bede twardy, zdaje sobie
> sprawe ze wszelkie inicjatywy spoleczne sa u nas ciezkie do
> przeforsowania.

Jaka inicjatywa spoleczna? Co ty pier***lisz? Chcesz zeby ktos
wysponsorowal Ci rozpoczecie dzialalnosci!

> Zobaczymy jak bedzie tym razem...

Osobiscie mam nadzieje ze ten pomysl zdechnie a Tobie ktos sie do d***py
dobierze chocby za glupote !!!

BTW. Piszesz o kurniku i innych ale widzisz oni najpierw cos stworzyli a
potem poprosili o kase a nie na odwrót !! Piszesz tez ze z komputerami masz
stycznosc pare lat. To ci powiem ze przerypales te lata skoro nie umiesz
nawet porzadnie "ogonkow" do "a" na stronie zrobic. I ty chlopie chcesz cos
hostowac. LOL.

--
Pozdrawiam Krupi