Re: [NO-SPAM] Pomoz innym i sobie !!!

Autor: Rafał Bartoszak (sprocket_at_sys.pl)
Data: Sun 25 Jan 2004 - 15:07:33 MET

On Sun, 25 Jan 2004 14:53:42 +0100, yezooz wrote:

[...]
> Chyba nie wyobrazasz sobie ze postawie serwer za wlasne pieniadze i
> bede wykladal pieniadze z wlasnej kieszeni az rzeczywiscie zacznie sie
> to zwracac ?!?

A Ty chyba sobie nie wyobrażasz, że ktoś wyśle Ci własne pieniądze, na
podstawie mętnych obietnic lepszej przyszłości.

Są dwie możliwości: jesteś naciągaczem lub naiwniakiem..

> Chce zaczac od podstaw, moze troche to naiwne z mojej strony, ale nie
> mam takiego doswiadczenia jak TY :(

Cóż, tu masz rację...

[ |>|>|> sprocket                                 ]
[ Rafał Bartoszak                 sprocket_at_sys.pl ]
...i dlatego Kartagina musi zostać zniszczona...!!!