Re: poskładać ???

Autor: DanWot (danwot_at_poczta.fm)
Data: Fri 02 Jan 2004 - 21:45:57 MET

> Tym bardziej, że mam 20 gigowy dysk (dla mnie wystarczający) nowy cd
> rom, obudowę ATX z zasilaczem. Na Allegro jest mnóstwo podzespołów.
> Myślałem o procesorze ok 800 Mhz (plus\minus). I tu moja prośba. Czy
> znacie miejsce w sieci gdzie znajdę przykładowe konfiguracje i
> porady. A może ktoś byłby tak dobry i podsunął pomysł i kilka cennych
> uwag na temat prostej konfiguracji kompa. Z góry dziękuję.
ile masz zamiar wydać (tylko nie pisz że jak najmniej... granica jest
niezbedna..)
potem napisz co dokładnie masz (zasilacz ATX niezawsze znaczy to samo...)
tak w ciemno, to przestań myśleć o Allegro (tam zazwyczaj kupisz stare za
cene nowego)
ja stawiam na nowe.. Duron+ AsRock
i jeszcze jedno jesli myslisz o Allegro to sprzedaj to co Ci zostało (drogo
sprzedaj..)
i kup nowe...
Jakby coś wal na priva..
Pozdr. z Gdyni