chyba konflikt przerwan jak to rozwiazac

Autor: daro (daro900_at_interia.pl)
Data: Fri 02 Jan 2004 - 21:31:14 MET

Witam
dzis rano zakupilem ss2 i z ogromnym usmiechem pognalem do domu i co ?? jest
godzina 21:30 a ja tej karty nawet nie uruchomilem :(
wiec opisze co jest i mam nadzieje ze uzyskam pomoc bo jak nie too chyba sie
powiesze :(

-otoz w/w karta po zaistalowaniu w win XP i Win 98 wywala ze urzadzenia nie
mozna uruchomic (kod10)

-wiec musla jaka cholera i jeszcze raz i nic :(
-przeinstalowalem winde i nic
-przekladalem karty w slotach i nic
-wkoncu wyjelem karte sieciowa D-link DWL-520 ( karta do lacznosci
bezprzewodowej -radiowy internecik) i wtedy o dziwo sie okazalo ze karta
dala sie poprawnie zaistalowac
-wiec ysle ze obie karty sie ze soba gryza - tylko co tu zrobic ???
-czy to normalne ze karta ss2 jest wykrywana jako sieciowka ???
-aha jak zainstalowalem od nowa winde i zadnych sterownikow do w/w kart to w
menedzerze urzadzen obie karty zostaly wykryte jako urzadzenia sieciowe i
obie reprezentowal znak zapytania ale jeszcze byl przy nich wykrzyknik

-wiec to moze konflikt przerwan ?? jak to rozwiazac ??

wiec prosze o pomoc bo nie che aby sie okazalo ze wtopilem 350 zeta ;(((

pozdrawiam i czekam na pomoc
daro

ps . przepraszam za kolejny post na ten sam temat