Re: poskładać ???

Autor: biela (biela__at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 02 Jan 2004 - 22:41:24 MET

: wystarczający) nowy cd rom, obudowę ATX z zasilaczem. Na Allegro jest
mnóstwo
: podzespołów. Myślałem o procesorze ok 800 Mhz (plus\minus). I tu moja
prośba.
: Czy znacie miejsce w sieci gdzie znajdę przykładowe konfiguracje i porady.

Szukaj na allegro kilku komponentow naraz, np plyte z procesorem i pamiecia.
Wtedy wiadomo ze wszystko razem dziala okej. Zasilacz powinienes miec z
250W. Grafike mozesz wykorzsytac ta co miales. Ja ostatnio sprzedalem durona
700 + cooler + plyta MSI + 128MB RAM za 220zl. I mniej wiecej w takiej cenie
to chodzi wszystko :).

--
Marcin / biela        _    Duron 1.6 | ASRock K78XE | 256/400 | Riva2 M64
www.biela.prv.pl ov o Caviar 40GB/7200 | Philips 15" 105E | Lg 40x12x40