Re: poskładać ???

Autor: Jarek (j_wojtowiczWYTNIJTO_at_op.pl)
Data: Sat 03 Jan 2004 - 11:22:54 MET

Dziękuję serdecznie za wszystkie rady.
Poczytalem trochę w archiwum i doszedłem do wniosku, że najlepiej zrobię jak
poproszę administratora naszej sieci abyposkładał tego kompa ze mną, tzn stał
nade mną i patrzył na ręce- myślę że to będzie rozsądne rozwiązanie jak uczyć
się to z kimś doświadczonym za plecami.
Jednak kultura wymaga abym odpowiedział przynajmniej na niektóre wiadomości.
-wybrałem składanie z używanych części bo:1. są tanie jeśli coś naknoce to
będzie mi mniej żal durona za 80-100 zł niż procesora za 500zł. 2. nie
potrzebuję komputera o super parametrach - pomyślałem że skoro pracuję na P150
i daję radę to 800 będzie aż nadto. 3. wiem że za ok 3lata będę musiał kupić (a
może złożyć :-) komputer o bardzo dobrych parametrach (związane z pracą) ale
jeszcze nie teraz a do tego czasu muszę na czymś pracować.
-komputera używam hmm... jak to w domu: żona głownie pisze i przygotowuje
proste grafiki (tu 150 wystarcza), ja piszę i w ramach hobby retuszuje
fotografie przed oddaniem do labu (i tu 150 przestała wystarczać), no i syn -
on głównie rośnie a z nim jego wymagania (nie może grać w średnio skomplikowane
gry).
-co do części jakie mam: obudowa ATX z zasilaczem 230V-nówka, dysk twardy
seagate 20giga, cd rom LG 52x, stacja dyskietek i to chyba wszystko co mogę
wykorzystać ze starego kompa.
-co do sprzedaży pozostałych części - tak właśnie mam zamiar uczynić.
jeszcze raz dziękuję za pomoc i liczę na każdą cenną uwagę, pozdrawiam Jarek