Re: Kupic NEC-a czy nie kupic oto jest pytanie ...

Autor: Logan (logantest_at_o2.pl)
Data: Fri 02 Jan 2004 - 17:04:25 MET

> ja go mam (jestem programistą) i uważam, że w tej cenie nie dostaniesz
> lepszej siedemnastki...
>
> giercować da się bardzo dobrze, ale lokacje na których są "skale szarości"
> są troszkę hmm "płaskie" - brak im głębi
>
> jakość obrazu -> żyleta mam GF3Ti200 (winfasta)...

Heh mam Radeona 9000 jakiejs dziwnej firmy (xelo, 175 zeta na gieldzie :P -
nie moglem nie kupic), ale slyszalem ze obraz pochodzacy z wyjsc cyfrowych
jest na podobnym poziomie niezaleznie od pochodzenia karty wiec mam nadzieje
ze nie bede musial jej zmieniac (bo po co jesli dziala :P). A co do
monitora, jak sie przedstawiaja katy w rzeczywistosci? (bo co ciekawe wedlug
www.komputronik.pl monitor ten ma katy 140/140, zas na www.monitor.pl
wartosc ta wzrasta do 160/160 dla monitora w bialej obudowie a dla czarnej
pozostaje niezmieniona ...)