Re: Kupic NEC-a czy nie kupic oto jest pytanie ...

Autor: Saiko Kila (saikokila_at_idea.sucks.pl)
Data: Fri 02 Jan 2004 - 17:56:36 MET

Construct Logan (logantest_at_o2.pl) wrote in its awkward message:

> (...) A co do
> monitora, jak sie przedstawiaja katy w rzeczywistosci? (bo co ciekawe wedlug
> www.komputronik.pl monitor ten ma katy 140/140, zas na www.monitor.pl
> wartosc ta wzrasta do 160/160 dla monitora w bialej obudowie a dla czarnej
> pozostaje niezmieniona ...)

Ten monitor ma naprawde waziutkie katy w zakresie ktorych obraz wyglada
jak powinien, a z malej odleglosci to w zasadzie takich katow nie ma (na
gorze lub na dole kolory sa zmienione). W pracy mam kilka sztuk i sobie
ogladnalem, w sklepie tez :( Poza tym w kilku zauwazylem takie wady w
"szybce" (jakby babelki), ktore wygladaja jak padniete subpiksele. Nie
mowie, ze to zly monitor, ostrosc ma oczywiscie bardzo dobra, ale ja bym
go kupil za cene sprzed kilku miesiecy, a nie aktualna (podchodzi do
okolo 2600 brutto). Samsung pojawiajacy sie w tym watku ma matryce
pozwalajaca na wyzszy komfort pracy (PVA vs. TN+ NECa), ale jest drozszy
o okolo 500 PLN.
 Ja bym poczekal na opadniecie cen NECa/nowszy model albo troszke sie
wysilil i zakupil cos z w stylu tego samsunga.
 Pamietaj tez, ze w sklepie moga byc nieoptymalne warunki (np. bardzo
jasno) - zobacz, czy inne LCD ustawione na maksa nie sa tez zbyt ciemne.
Tego NECa nie trzeba ustawiac na maksymalna jasnosc i kontrast moim
zdaniem, ma jeszcze zapas w typowych biurowych warunkach lub w domu.

--
Saiko Kila ---- Name of my email server is invalid ---- GG: 4088862
"Heavy is good, heavy is reliable. If it doesn't work you can always