Re: Kupic NEC-a czy nie kupic oto jest pytanie ...

Autor: Jacek (punymra_at_cybpzna.cy)
Data: Fri 02 Jan 2004 - 20:45:53 MET

Nieustraszony(a) niczym Logan napisał(a):
> Heh mam Radeona 9000 jakiejs dziwnej firmy (xelo, 175 zeta na gieldzie :P
> - nie moglem nie kupic), ale slyszalem ze obraz pochodzacy z wyjsc
> cyfrowych jest na podobnym poziomie niezaleznie od pochodzenia karty wiec
> mam nadzieje ze nie bede musial jej zmieniac (bo po co jesli dziala :P).

A skąd wiesz że działa dobrze na DVI? Ja właśnie przeżyłem szok.Na trzy
karty (Radeon 9200 PowerColor niestety)
tylko jedna dobrze chodzi na DVI,dwie nietety sprawiaja duże problemy. Co
dziwne na analogu żadnej z nich nie można nic zarzucić.

--
Jacek
Niczyje życie, zdrowie ani mienie nie jest bezpieczne, gdy obraduje Parlament!!