Re: Kupic NEC-a czy nie kupic oto jest pytanie ...

Autor: Jacek (punymra_at_cybpzna.cy)
Data: Fri 02 Jan 2004 - 20:41:05 MET

Nieustraszony(a) niczym Logan napisał(a):
> Heh mam Radeona 9000 jakiejs dziwnej firmy (xelo, 175 zeta na gieldzie :P
> - nie moglem nie kupic), ale slyszalem ze obraz pochodzacy z wyjsc
> cyfrowych jest na podobnym poziomie niezaleznie od pochodzenia karty wiec
> mam nadzieje ze nie bede musial jej zmieniac (bo po co jesli dziala :P). A
> co do monitora, jak sie przedstawiaja katy w rzeczywistosci? (bo co
> ciekawe wedlug www.komputronik.pl monitor ten ma katy 140/140, zas na
> www.monitor.pl wartosc ta wzrasta do 160/160 dla monitora w bialej
> obudowie a dla czarnej pozostaje niezmieniona ...)

przyjrzyj sie jeszcze E-430 (d-sub) E-431 Iiyama (d-sub i DVi-D ) powiem
krótko-oczy bolą-:))

lub jak chcesz coś z matrycą (PVA Samsung) to Belinea 101750 lub 51 srebrna.
Ten panel jest dobry,ale "rysuje" bardziej miękko
Za 2500 kupisz i jeden i drugi -jak sie dobrze potargujesz.
Mam te monitory w pracy i cóż powiedzieć- w rozdzielczości natywnej żadna
szklana bańka im nie dorówna.

--
Jacek
Niczyje życie, zdrowie ani mienie nie jest bezpieczne, gdy obraduje Parlament!!