Re: Czy poprawna konfiguracja czytnika jest aż tak trudna?

Autor: Sniper (sniper10000_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 23 Dec 2003 - 10:27:40 MET

Użytkownik "lazik_s" napiał:

> Nie wszystko co jest w winupdate jest właściwe dla danego
> problemu. Pozostaje też duża część artykułów M$, które
> zawierają odpowiednie poprawki.

Taaa... pomysł Microsoftu na rozwiązanie tego problemu - nie używać
słowa "begin", itp.:
http://www.it-faq.pl/kb.asp?idkb=265230

> Dokładnie moja intencja była taka by niedoświadczony użytkownik
> OE coś pokombinował żeby przeczytać odpowiedź na swój post.

Skoro działasz w tę stronę, to jako _niedoświadczony_ użytkownik
The Bata mógłbyś w końcu poprawić kodowanie tekstu. Skoro nie
umiesz się posługiwać swoim newsreaderem, to nie szukaj sztuczek,
żeby dokuczyć innym. Dostosuj się w końcu sam - już parę osób cię o
to prosiło.

> Przecież można używać bezpłatnych czytników??

Widać nie czytałeś nawet mojego postu...

> Popatrz na Mozille może łatwiej będzie się przesiąść.

Parę dni temu testowałem najnowsze wersje Mozilli, The Gravity i
40tude Dialog. Całkiem ciekawe, ale nie widzę w nich nic
rewelacyjnego (poza licznymi wodotryskami), żeby od razu rezygnować
z OE. No i na moim sprzęcie wszystkie działają wolniej od OE :(

--
                        Pozdrawiam, Sniper