Re: boot disk failure przy pierwszym wlaczeniu kompa

Autor: tOMKy (yoozef|nospam|_at_poczta.fm)
Data: Tue 23 Dec 2003 - 10:23:23 MET

Bartosz Kiziukiewicz wrote:
> Miałem problemy z dyskiem WD800 (chyba 80GB) przy takim ustawieniu
> zworki. Fabrycznie jest ustawiona na CS.

wiem. tez mialem, ale potem bylo ok. do niedawna..
od wczoraj z kolei jest tak, ze dysk startuje bardzo powoli. na poczatku
chodzi nawet 10x wolniej a potem sie rozkreca do naturalnej predkosci.
w ogole zauwazylem, ze nie wskakuje w tryb DMA w ogole. w XP ustawia się
na PIO.
czy da sie cos zrobic? moze to byc znak ze dysk niedlugo padnie calkiem?