Re: Czy poprawna konfiguracja czytnika jest aż tak trudna?

Autor: lazik_s (spamtrap_s_kizal_at_gazeta.pl)
Data: Tue 23 Dec 2003 - 00:50:16 MET

 Witam wszystkich grupowiczów pl.comp.pecet!!!

Pewnego dnia, a było to w poniedziałek popołudniem, Sniper napisałeś
na pl.comp.pecet coś takiego:
> Niestety, mi takowej nie udało się ściągnąć. Mam najnowszego Power
> Toola i pracuję z nim cały czas od bardzo dawna. Dziś ściągnąłem
> pełny update ze strony Microsoftu (wszystko co znalazł automat do
> sprawdzania aktualizacji) i załączniki nie zniknęły :(

Nie wszystko co jest w winupdate jest właściwe dla danego problemu.
Pozostaje też duża część artykułów M$, które zawierają odpowiednie
poprawki.

> Myślę, że dużo prostszym rozwiązaniem byłoby zaniechanie używania
> przez ciebie "begin", bo nie wiem, czemu miałoby to służyć. Przecież
> piszesz po polsku. Po co ci "begin" na początku? Wstawiasz je ze
> złośliwości, żeby użytkownikom OE (i paru innych newsreaderów)
> dokuczyć?

Dokładnie moja intencja była taka by niedoświadczony użytkownik OE coś
pokombinował żeby przeczytać odpowiedź na swój post. Zauważ że jakby
informacja w odpowiedzi była właściwa, bardziej na temat to swoim
brakiem wścibskości i chęci zauważenia że ktoś jednak coś w niej mu
przekazał utraciłby ważne rozwiązanie problemu.

> Niestety, nie każdy korzysta z grup dyskusyjnych w domu i może sobie
> pozwolić na instalowanie pirackich wersji komercyjnego
> oprogramowania. Jednocześnie zakup takiego softu nie wchodzi w grę,
> bo firma w której pracuję już zapłaciła za Windows z czytnikiem OE.
> Darmowe czytniki jakie widziałem również jakoś specjalnie nie
> przypadły mi do gustu.

Przecież można używać bezpłatnych czytników?? Jeżeli chodzi o wygląd i
przyzwyczajenia to DGCC, chociaż z drugiej strony do wszystkiego można
się przyzwyczaić. Popatrz na Mozille może łatwiej będzie się
przesiąść.

> Poza tym OE w połączeniu z PowerToolem działa IMO bardzo dobrze i
> nie miałem z nim nigdy żadnych problemów (poza załącznikami, o
> których tutaj rozmawiamy).

Z tego co pamiętam i co ustalałem swego czasu z Grzegorzem
Niemirowskim to właśnie ten tajemniczy '--' był robotą bądź OE-PT lub
OE-QF. Dało się to ominąć!! A co do "begin" to najprawdopodobniej cały
problem jest opisany na stronie domowej PowerToola. Można także
postawić przed OE darmowego Hamstera i wycinać z body posta
"nieszczęsny begin". Jest zapewne jeszcze wiele rozwiązań, ale robi
się z tego na tyle duże OT,m że raczej proponuję EOT i ewentualne
przeniesienie dyskusji, konwersacji na priv.

--
Pozdrowienia,
 lazik_s    mailto:nick_at_poczta.gazeta.pl -- PGP KEY ID:0x4BF8D316 --