Re: Czy poprawna konfiguracja czytnika jest aż tak trudna?

Autor: lazik_s (spamtrap_s_kizal_at_gazeta.pl)
Data: Wed 24 Dec 2003 - 02:48:58 MET

 Witam wszystkich grupowiczów pl.comp.pecet!!!

Pewnego dnia, a było to we wtorek rano, Sniper napisałeś na
pl.comp.pecet coś takiego:
> Taaa... pomysł Microsoftu na rozwiązanie tego problemu - nie używać
> słowa "begin", itp.: http://www.it-faq.pl/kb.asp?idkb=265230

http://czytniki.zamiast.net - FAQ jako lektura o OE i rozwiązanie
problemu z 'begin' jak dla mnie jak wół jest!!! Zresztą jest tak dużo
czytników nie mających z tym problemu, że wręcz mogę sobie wstawić to
nieszczęsne dla ciebie 'begin' do szablonu odpowiedzi i będzie mi do
tego wpisywało kolejny numerek dla odpowiedzi dla danego przedpiścy.
Nie wiem też zupełnie czemu mam nie używać tego słowa? Jest jak
najbardziej poprawne i dopuszczalne!! Powtarzam raz jeszcze to problem
tylko i wyłącznie OE, a świat na OE niestety lub stety się nie kończy.
Usilnie też namawiam do bardziej szczegółowej literatury
http://www.it-faq.pl/oe_tools/oepowertool.html a także podstrony w
szczególności http://www.it-faq.pl/oe_tools/bledy.html

> Skoro działasz w tę stronę, to jako _niedoświadczony_ użytkownik The
> Bata mógłbyś w końcu poprawić kodowanie tekstu. Skoro nie umiesz się
> posługiwać swoim newsreaderem, to nie szukaj sztuczek, żeby dokuczyć
> innym. Dostosuj się w końcu sam - już parę osób cię o to prosiło.

O kodowanie?? Coś nie mogę sobie przypomnieć. I z góry proszę o
wytłumaczenie i przykład co jest z tym kodowaniem nie tak?? Bo może
chodzi o:
> niewstawianie znaku cytowania (,,>'') przy odpowiadaniu na post
> zakodowany w QP (czasem również w 8bit) - przez OE
A tak zupełnie ogłupiająco to nie mam pojęcia czemu dla ciebie TheBat
jest newsreaderem?? Możesz mi wytłumaczyć skąd zaczerpnąłeś taką
informację?

> [...] /Wyciętych linii: 10/

ps zupełnie za daleko ten wątek poszedł - totalny EOT. Proszę
zapytaj na innej/właściwej grupie jak masz dalsze wątpliwości.

--
Pozdrowienia,
 lazik_s    mailto:nick_at_poczta.gazeta.pl -- PGP KEY ID:0x4BF8D316 --