Re: Czy poprawna konfiguracja czytnika jest aż tak trudna?

Autor: KriSSo (krisso75_at_o2.pl)
Data: Tue 23 Dec 2003 - 14:40:52 MET

Był 23 grudzień (wtorek) gdy o godz. 10:27, na pl.comp.pecet, Sniper
napisał(a):

> Parę dni temu testowałem najnowsze wersje Mozilli, The Gravity i
> 40tude Dialog.

I słusznie, że potestowałeś :). 40tude Dialog jest szczególnie fajny,
polecam.

> Całkiem ciekawe, ale nie widzę w nich nic
> rewelacyjnego (poza licznymi wodotryskami), żeby od razu rezygnować
> z OE.

Na pewno dużo bardziej konfigurowalne są od OE. Wszystko ustawiasz dokładnie
tak, jak chcesz.

> No i na moim sprzęcie wszystkie działają wolniej od OE :(

Hm.. ciekawe. Większość osób przesiada się z OE na inne czytniki z powodu
(oprócz bugów OE) właśnie z racji potwornie wolnego działania. Ładowanie
grup trwa w nim potwornie długo. Jak Ci się udało tak ustawić OE, że jest on
najszybszy z czytników, które wymieniłeś. Znasz jakąś metodę ? Bardzo mnie
to zaciekawiło :).

--
Pozdrawiam,
KriSSo,  GG : 288579