Re: problem z rozdzielczoscia

Autor: Witiia (KASUJwitiia_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 22 Dec 2003 - 08:23:38 MET

Dnia 2003-12-22 07:01, Użytkownik Mariusz Stypka napisał:

> (ustawieniach) pojawiają się dwa ekrany (normalnie czyli w innych

widocznie masz TV-OUT i ten drugi to jest TV

> kompach zawsze pojawiał się jeden który symbolizował rozdzielczość i
> zmieniał wielkość przy przesuwaniu paska rozdzielczości). Gdy wybiorę
> pierwszy to mogę zmienić tylko ustawienia koloru (16 bit, 32 itp.) ale
> nie mogę zmienić rozdzielczości. Pozostaje 640x480 i pasek przesuwania

to jest właśnie do monitora

> jest nieaktywny. Gdy wybiore drugi ekran do ustawiania to pojawia się
> komunikat że jest on niewłączony i czy ma go włączyć. Gdy nacisnę Tak,
> to mogę regulować jego rozdzielczość, ale naciśnięcie Zastosuj nic nie
> zmienia (ekran wirtualny???).

bo zmieniasz ustawienia dla TV-OUT. Dopóki nie podłączysz TV to nie
będzisz widział zmian

> Procesor mam Duron 1600, pamięć 256MB, karta jest podłączona przez AGP.

to nie ma nic do rzeczy

> Pomóżcie!!!
> Co mam zrobić? O co chodzi z tymi dwoma ekranami w ustawieniach?

już wiesz - monitor i TV. Tylko dlaczego nie możesz zmieniać ustawienień
monitora??? Wskazuje to na zainstalowane złe sterowniki, nieodpowiednie
dla Twojej karty. Pokombinuj coś z innymi sterownikami - ściągnij sobie
z sieci jakieś inne - dla GF nazywają się Detonatory.
http://www.x86.pl/1/default.asp?IDD=20&IDP=185&T=1&P=1#1183 - dla Twojej
karty najoptymalniejsze będą chyba te z serii 40.xx

--
[ Witiia - popraw adres e-mail! ]
# 1700+, K7S5A rev.1, 512 DDR, MSI FX 5600 U2