problem z rozdzielczoscia

Autor: Mariusz Stypka (mstypka_at_alwernia.com.pl)
Data: Mon 22 Dec 2003 - 07:01:34 MET

Witam,

Pierwszy raz na grupie.
Kupiłem właśnie swój pierwszy komputer (dotychczas używałem w pracy),
zrobiłem partycje, zainstalowałem Win 98SE, włożyłem CD od płyty głównej
(Gigabyte GA-7VT600) , coś się poinstalowało, włożyłem CD od karty
graficznej (GF4 440 128 bit) - zainstalowały się sterowniki i zaczął się
problem.
Gdy chcę zmienić rozdzielczość ekranu to we właściwościach
(ustawieniach) pojawiają się dwa ekrany (normalnie czyli w innych
kompach zawsze pojawiał się jeden który symbolizował rozdzielczość i
zmieniał wielkość przy przesuwaniu paska rozdzielczości). Gdy wybiorę
pierwszy to mogę zmienić tylko ustawienia koloru (16 bit, 32 itp.) ale
nie mogę zmienić rozdzielczości. Pozostaje 640x480 i pasek przesuwania
jest nieaktywny. Gdy wybiore drugi ekran do ustawiania to pojawia się
komunikat że jest on niewłączony i czy ma go włączyć. Gdy nacisnę Tak,
to mogę regulować jego rozdzielczość, ale naciśnięcie Zastosuj nic nie
zmienia (ekran wirtualny???).
Procesor mam Duron 1600, pamięć 256MB, karta jest podłączona przez AGP.
Pomóżcie!!!
Co mam zrobić? O co chodzi z tymi dwoma ekranami w ustawieniach?

Pozdrawiam
Mariusz