Re: problem z rozdzielczoscia

Autor: Mariusz Stypka (mstypka_at_alwernia.com.pl)
Data: Wed 24 Dec 2003 - 07:15:22 MET

> widocznie masz TV-OUT i ten drugi to jest TV

Zgadza się

> bo zmieniasz ustawienia dla TV-OUT. Dopóki nie podłączysz TV to nie
> będzisz widział zmian

też się zgadza

> z sieci jakieś inne - dla GF nazywają się Detonatory.
> http://www.x86.pl/1/default.asp?IDD=20&IDP=185&T=1&P=1#1183 - dla Twojej
> karty najoptymalniejsze będą chyba te z serii 40.xx

Co ciekawe sterowniki są dobre.
Podpiąłem inny monitor (optiview), system (Win 98SE) go wykrył i można było
zmieniać rozdzielczość.
Po podpięciu mojego monitora (17' bez żadnej nazwy), system wykrył
urządzenie, zainstalował monitor domyślny i nie można zmienić rozdzielczości
(cały czas jest 640x480).
Więc wziąłem swój monitor podłączyłem do innego komputera (również Win 98SE)
, system zainstalował monitor domyślny i wyświetlił ekran o
rozdzielczości....1024x768!!!!
Możliwe było też zmiana na inne rozdzielczości!!!
Po podlączeniu do mojego kompa bez zmain (640x480)

Więc teraz obstawiam na system (jakiś walnięty?)
Zrobie format C i zainstaluje na nowo z innej płyty.
Zobaczymy......