Problem z nagrywarką +DMA

Autor: Solar (solar21_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 22 Dec 2003 - 08:33:31 MET

Mam nagrywarkę LiteOn na WinXP Pro+SP1. Po nagraniu 1-3 płytek zaczyna
odmawiać posłuszeństwa. Objaw w Nero jest następujący: zaczyna się
nagrywanie, ale nie ładuje się pasek BufferLevel, po kilkunastu sekundach w
Logu pojawia się Disk Changed i Burn Process Failed.
W EventViewer mam komunikat "Urządzenie Device\Scsi\nvidesm1 nie
odpowiedziało w ramach ustalonego czasu".
Dodatkowo kiedyś już ustawiałem DMA dla HDD, CD i CDRW, ale teraz w
Menadżerze Urządzeń pod IDE kontroler mam tylko kontroler chipsetu (nForce2,
mobo Epox 8RDA3), nie ma natomiast nigdzie IDE Primary/Secondary Channel
(kiedyś był).
Jeśli przywrócę system, znów mogę nagrać 1-3 płytki, a nagle któraś
następna, nawet bez wychodzenia z Nero, zatrzymuje się.

PS
I jeszcze jedno: mniej więcej co druga płyta CDRW (różne rodzaje) nagrana na
nagrywarce jest nieczytelna, zwykłe (o ile oczywiście się nagrały) są OK.

--
Solar
solar21_at_poczta.onet.pl   GG 1834424