Re: łzy wzruszenia...

Autor: Tomasz Holdowanski (mordazy_at_USUN-TO.poczta.onet.pl)
Data: Sun 14 Dec 2003 - 03:14:09 MET

Deep inside the Matrix, convinced that Sat, 13 Dec 2003 16:15:39 +0100
is the real date, "Andrzej_K." <nie_podaje_at_no.spam.pl> has written
something quite unwise. He wasn`t the one.

>A cóż jest takiego chamskiego w opcjonalnym zwrocie
>gdy jest alternatywa "albo". Wybór należał do Ciebie,
>ale jak widać "masz wszystkich w dupie" i mimo
>"chamskiego" (wg. Ciebie) upomnienia nadal robisz
>to samo.

Chamski jest ton calej twojej wypowiedzi. Co zas do netykiety i mojego
intro i sygnaturki, jestes pierwsza osoba, ktora sie do nich
przyczepila. Poza tym, skoro juz o netykiecie mowa, ja tne cytaty. Ty
nie.

>tak bardzo chcesz być "inny" i wyróżniać się w tłumie
>poczytaj antynetykietę i podszkol się aby zdobyć
>mistrzostwo.
>http://hell.pl/kya/turbonetykieta.html
>(kilka pkt. masz już opanowanych)

Sprobuje powiedziec to grzecznie: [khem]

Spadaj, trollu. Jak kogos po chamsku opieprzasz, miej chociaz odwage
podpisac sie pelnym nazwiskiem.

Pozdrawiam,
Mordazy.

REMOVE-IT. from my address when replying.

     THE ONLY THING WORTH WAITING FOR
           IS A WORLD-WIDE DISASTER.