Re: KCCF-USB2 CompactFlash chyba za wolno chodzi.....

Autor: bubba (Vars_at_grojec.al)
Data: Sun 14 Dec 2003 - 03:28:43 MET

On Fri, 12 Dec 2003 19:59:47 +0100, "Flash" <news3_at_poczta.onet.pl>
wrote:

>Kupiłem cacuszko KCC-USB 2.0 więcej na stronie:
>http://www.fen.pl/index.php?act=8&id=538&pid=13&kid=9
>
>Mój komputer lata z WinXP, po każdorazowym podł?czeniu do portu USB krzyczy:
>
>Urz?dzenie USB HI-SPEED podł?czono do koncentratora USB innego typu.
>Aby uzyskac pomoc w rozwi?zaniu tego problemu, kliknij ten komunikat
>
>posłusznie klikam.... pojawia się okienko:
>
>Masowe urz?dzenie magazynuj?ce USB to urz?dzenie USB HI-SPEED, które bedzie
>działało z ograniczon? szybko?ci? po podł?czeniu go do portu innego typu.
>Na tym komputerze nie ma zainstalowanych kontrolerów hosta USB HI-SPEED.
> [...]

Nie dziwilbym sie gdyby te komunikaty byly w obcym dla ciebie jezyku.
W zasadzie pelna odpowiedz z wyjasnieniami juz uzyskales. Jest tylko
problem z ich poprawnym zrozumieniem.
Nie irytuj sie, ale podlaczyles urzadzenie do portu USB 1.1, ktore
fabrycznie dostosowane jest do USB 2.0. Nie ma nic w tym zlego bo ono
jest kompatybilne z USB 1.1 z tad komunikat - "..."
Teraz pytanie: Czy w tym komputerze istnieja jeszcze inne porty USB?
Jezeli nie, to wiecej niz prawdopodobne ze to jedyny port (2 kolo
siebie) obslugujace tylko USB 1.1.
Jezeli natomiast istnieje druga grupa podobnych portow to te maga byc
w standardzie 2.0.
W tej sytuacji wystarczy doinstalowac odpowiedni driver znajdujacy sie
na CD do plyty glownej, lub nowszy ze strony producenta.
Jezeli masz CD to masz takze i instrujkcje obslugi (Users Guide) do
twojej M/B.
Co tam jest napisane odnosnie USB 2.0?
Wlasciwie to od tego powinienes zaczac.
franc