Re: łzy wzruszenia...

Autor: KriSSo (krisso75_at_o2.pl)
Data: Sun 14 Dec 2003 - 09:12:28 MET

Sun, 14 Dec 2003 03:14:09 +0100, na pl.comp.pecet, Tomasz Holdowanski
napisał(a):

> Co zas do netykiety i mojego
> intro i sygnaturki, jestes pierwsza osoba, ktora sie do nich

Sygnaturka, to podpis znajdujący się pod delimiterem. Nie masz delimitera,
nie masz sygnaturki.
Natomiast ten tekst, który na końcu zostawiasz jest dla większości osób
upierdliwy, bo trzeba go ręcznie wycinać. Gdyby był delimiter, nie byłoby
roboty. Innymi słowy - utrudniasz innnym czytanie i odpowiadanie na Twoje
posty. Jeśli Tobie na tym zależy (by utrudniać), to ja już nie mam pytań.
Dziwi mnie to tym bardziej, że korzystasz z przyzwoitego czytnika, który bez
problemu delimiter przecież wstawia.

> Spadaj, trollu.

A to już w ogóle pełne zaskoczenie. Zamiast grzecznie przeprosić i poprawić
czytnik, Ty próbujesz się złośliwe odegrać ?? Łooo Panie... takim sposobem
daleko nie zajedziem !!.

*Plonk* *Warning* *!!!!!!!*

--
Pozdrawiam,