Re: łzy wzruszenia...

Autor: Andrzej_K. (nie_podaje_at_spam.pl)
Data: Sun 14 Dec 2003 - 08:39:39 MET

Użytkownik "Tomasz Holdowanski" <mordazy_at_USUN-TO.poczta.onet.pl> napisał
w wiadomości news:sbhntvs800m2sc6vht44bn1ho5r6tscdh5_at_4ax.com

> [.....................]
> Chamski jest ton calej twojej wypowiedzi. Co zas do netykiety i mojego
> intro i sygnaturki, jestes pierwsza osoba, ktora sie do nich
> przyczepila. Poza tym, skoro juz o netykiecie mowa, ja tne cytaty. Ty
> nie.

Nadal zwracam Ci *grzecznie* uwagę iż jest to grupa
*polskojęzyczna* i nie powinieneś tu pisać w obcych
językach. Jednym z powodów jest to, że nie wszyscy
muszą rozumieć cóż tam napisałeś, a Ty wykorzystując
ten fakt możesz kogś (nieświadomego) obrażać.

Poza tym jeśli chodzi o cytowanie to powinno się
pozostawiać *przycięte_niezbędne cytaty* . Tak
je przyciąć aby czytający taki post wiedział o co
chodzi bez czytania poprzednich postów i ja tak
zrobiłem.

> Sprobuje powiedziec to grzecznie: [khem]
> Spadaj, trollu. Jak kogos po chamsku opieprzasz, miej chociaz odwage
> podpisac sie pelnym nazwiskiem.

Tu też pozostawiam cytat mego posta i Twój komentarz
do niego aby inni to czytający mieli pełne rozeznanie
i mogli to zrozmieć *bez wertowania* poprzednich
postów. Tak właśnie powinno się cytować.

Co do "troll'a" proponuę Ci abyś przestał się i mnie obrażać
, a zaczął przestrzegać obowiązujących usenetowych zasad.

> Pozdrawiam,
> Mordazy.
>
> REMOVE-IT. from my address when replying.
>
> THE ONLY THING WORTH WAITING FOR
> IS A WORLD-WIDE DISASTER.

Już Ci wyjaśniałem iż syganturka_podpis nie powinna
być większa niż 4 linijki. To "coś" ma ich aż 7 więc
jest zbyt "obszerna" i powinieneś ją skrócić do tych
zalecanych 4 linijek.
Poza tym sygnaturka powinna być umieszczona pod
delimiterem, a to po to aby cytujący nie musiał jej
ręcznie wycinać.

--
Pozdrawiam - Andy_K.
"U kobiety nie są ważne nogi tylko serce, które bije między nimi."