Re: łzy wzruszenia...

Autor: Andrzej_K. (nie_podaje_at_spam.pl)
Data: Sat 13 Dec 2003 - 16:15:39 MET

Użytkownik "Tomasz Holdowanski" <mordazy_at_USUN-TO.poczta.onet.pl> napisał
w wiadomości news:p79mtvghehg3njebjrkg2lpt7er3kajmgm_at_4ax.com

> Heh :-) To ciekawe, jak mocno w niektorych kregach przyjelo sie
> przekonanie, ze wlasne rzekomo dobre wychowanie najlepiej okazuje sie
> opieprzajac po chamsku innych :-)

A cóż jest takiego chamskiego w opcjonalnym zwrocie
gdy jest alternatywa "albo". Wybór należał do Ciebie,
ale jak widać "masz wszystkich w dupie" i mimo
"chamskiego" (wg. Ciebie) upomnienia nadal robisz
to samo.
Nie ja wymyśliłem Netykietę i zawarte w niej *zalecenia* .
*Zalecenia* gdyż nikt nikogo nie zmusi do kulturalnego
zachowania i przestrzegania ustalonych zasad. Jeśli
tak bardzo chcesz być "inny" i wyróżniać się w tłumie
poczytaj antynetykietę i podszkol się aby zdobyć
mistrzostwo.
http://hell.pl/kya/turbonetykieta.html
(kilka pkt. masz już opanowanych)

--
Pozdrawiam - Andy_K.
"Ulubionym zajęciem Polaków jest walka z przeważającymi siłami wroga."