Re: Jak odzyskac dane z uszkodzonego HDD??!!

Autor: kris_papa (kris_papa_at_hotmail.com)
Data: Wed 10 Dec 2003 - 13:30:19 MET

> jeśli tylko go rozkręciłeś, zobaczyłeś głowicę i skręciłeś z powrotem a w
> pomieszczeniu było dość czysto to jest możliwe że danym nic się nie
stało..

Wlasnie tak zrobilem. Podlaczylem go jedynie rozkreconego do kompa zeby
zobaczyc co tak stuka w nim.
Zaraz pozniej go skrecilem. Dosc czysto tu u mnie, zona non stop sprzata ;)
Wiec kurz sie tam raczej nie dostal.

> a czy można je odzyskać? spróbuj znaleść elektronikę z identycznego dysku
> przełożyć.. to chyba jedyny sposób aby domowymi sposobami się dowiedzieć
czy
> padła mechanika czy elektronika

Czyli ryzyk-fizyk?
Nie jeste w stanie upewnic sie czy to tylko elektronika przed zakupem
drugiego?
Co prawda wlasnie o tym sposobie myslalem ale mialem nadzieje,ze jakos sie
moge upewnic.
A jezeli to nie elektronika tylko mechanicznie glowica lub cos z innych
elementow ruchomych wewnatrz?
Czy moge po prostu sprobowac przelozyc talerz?

> PZDR
> Shaman

Dzieki wielkie, pozdrawiam
Kris_papa