Re: ABIT IC7-G czy ASUS P4C800 Deluxe ?

Autor: MM (evild_at_spam.pl)
Data: Wed 10 Dec 2003 - 13:29:47 MET

> Z tego co sie zorientowalem to ten asus i abit sa funkcjonalnie podobne a
> asus ma dodatkowa wbudowana technologie A.I (ja na filmie Spielberga ;)
> Miedzy innymi pozyteczne tam jest tzw. inteligentne przetaktowanie
procesora
> bez Twojego udzialu, ale tak zeby system pracowal stabilnie.

AI mozna sobie wsadzic - nie dziala jak trzeba, przynajmniej
nie u mnie. OK, taktowanie proca podnosi, ale na przyklad
obniza szyne pamieci do 266MHz co jest kompletnym bezsensem.

Lepiej manualnie ustawiac wszystko - da sie i dziala idealnie.

Co w ASUSie jest na plus? Mosek polnosny ma pasywny
radiatorek - dla maniakow ciszy takich jak ja to podstawa.

Minus to fakt ze mostek poludniowy nie ma raid'a, bo to wersja
ICH-5 tylko a nie ICH-5R jak w przypadku ABIT'a. Dopiero
ASUS P4C800-E Deluxe ma mostek z ICH5-R i ciut lepsza
sieciowke gigabitowa...

MM