Re: Jak odzyskac dane z uszkodzonego HDD??!!

Autor: Shaman (mynews_at_space.pl.usunto)
Data: Wed 10 Dec 2003 - 12:23:40 MET

> Witam,
> mojemu znajomemu zalezy bardzo na odzyskaniu danych z twardziela (Maxtor
> 80GB ata 133).
> Twardziel tylko stuka.
> Rozkrecilem go i zauwazylem, ze to glowica skacze w ta i z powrotem.
> Co w nim padlo? Jak moge odczytac te dane?
> Prosze o wszelkie wskazowki bo te dane sa dla niego bardzo wazne (cala
> ksiegowosc).

jeśli tylko go rozkręciłeś, zobaczyłeś głowicę i skręciłeś z powrotem a w
pomieszczeniu było dość czysto to jest możliwe że danym nic się nie stało..
a czy można je odzyskać? spróbuj znaleść elektronikę z identycznego dysku i
przełożyć.. to chyba jedyny sposób aby domowymi sposobami się dowiedzieć czy
padła mechanika czy elektronika

PZDR
Shaman