partition magic - błąd #108

Autor: Marcin Wojtczuk (we-steal-from-artists_at_riaa.com)
Data: Mon 27 Oct 2003 - 14:33:33 MET

Wczoraj odpaliłem partition magic 7.0, chcąc pomanipulować partycjami. A on mi
pokazał na dysku _jedną_ uszkodzoną (błąd #108) partycję 17GB (mam 4 primary,
jedna fat i reszta linux). Oczywiście XP poprawnie się odpala, linux także.
Linuksiany fdisk pluje się tak:

   Device Boot Start End Blocks Id System
/dev/hda1 * 1 994 7984273+ c Win95 FAT32 (LBA)
/dev/hda2 995 1778 6297480 83 Linux
/dev/hda3 1779 1790 96390 82 Linux swap
/dev/hda4 1791 2097 2463489 83 Linux
Partition 4 does not end on cylinder boundary:
     phys=(1023, 175, 63) should be (1023, 254, 63)

No i sam już nie wiem co robić. Partycjonowałem dysk u kolegi który ma prawie
taki sam sprzęt jak ja (msi kt3v - kt333, ja solteka na kt333) i od początku
fdisk pisał mi to samo.

Jakieś rady ? Jak to naprawić ? Moim celem jest skasowanie partycji 3 i 4 i
rozszerzenie drugiej do końca dysku.

Nie dysponuję niestety najbardziej oczywistą możliwością czyli skasowaniem
wszystkiego i repartycjonowaniem bo nie mam możliwości backupu :/

Boję się też skasować 2, 3 i 4 partycję i założenie jednej na tym zaczynając
od tego samego miejsca co 2 w tej chwili - bo to by mogło oznaczać utratę
danych.

--
             Marcin  Wojtczuk
     [ http://www.stringi.com/viper/ ]